Суббота, 20.07.2019, 07:56
Вітаю Вас, Гість

Педагогічні  ради на 2017/2018 н.р.

Зміст роботи

Термін виконання

1

Пріоритетні завдання педагогічного колективу

щодо створення інноваційного освітнього простору

Нової української школи

 

1.1. Пріоритетні завдання педагогічного колективу

щодо створення інноваційного освітнього простору НУШ

серпень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.Підсумки проведення освітньої роботи з дітьми в літній оздоровчий період

 

1.3.Про результати оперативного огляду контролю щодо підготовки закладу до нового навч. року.

 

1.4.Затвердження форм планування освітньої та гурткової роботи з дітьми відповідно до нормативного забезпечення освітнього процесу в ДНЗ

2

Гра як джерело розвитку дошкільників

 

2.1. Виконання рішень засідання педагогічної ради

листопад

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.Відповідальність дорослого за дитячу гру: стратегічний орієнтир.

 

2.3. Педагог – активний учасник дитячої гри.

 

2.4.Використання моделі дидактичної гри під час заняття.

 

2.5.Розвивальний потенціал рухливої гри дошкільника.

 

2.6.Лялька як персона – нові можливості застосування ляльки в педагогічному процесі.

 

 

2.7.Результати тематичного вивчення стану ігрової діяльності в дошкільному навчальному закладі.

3

Взаємозв’язок між економічним вихованням та сталим розвитком під час проведення освітньої роботи в дошкільному навчальному закладі

 

3.1.Виконання рішень попередньої педагогічної ради

лютий

 

3.2.Актуальність проблеми економічної освіти дітей дошкільного віку

3.3. Освіта для сталого розвитку в дошкільному навчальному закладі.

 

3.4.Формування елементарних економічних знань засобами гри у дітей дошкільного віку.

 

3.5. Коректурні таблиці як засіб економічного виховання дошкільників.

 

 

3.6. Заняття як провідна форма організації роботи з економічної освіти та сталого розвитку дітей старшого дошкільного віку.

 

3.7. Робота по профорієнтації особистості дітей старшого дошкільного віку.

 

3.8. Використання посібників, виготовлених педагогами для практичної роботи.

 

3.9.Результати тематичного вивчення стану економічного виховання та сталого розвитку.

 

3.10.Надання характеристик педагогічним працівникам, які атестуються у 2017/2018 н. р.

 

4.

Здоров’язбережувальні технології в практику роботи дошкільного навчального закладу (у формі телемосту)

 

4.1.Виконання рішень попередньої педагогічної ради

 

травень

 

4.2.Формування здоров’язбережувальної компетенції дошкільників.

 

4.3.Роль вихователя у розвиту рухової активності дітей раннього віку.

 

4.4.Вивчаємо англійську мову з користю для здоров’я.

 

4.5.Заняття як основна форма роботи з фізичного виховання дітей дошкільного віку.

 

4.6.Результати проведення Днів здоров