Суббота, 17.02.2018, 23:15
Вітаю Вас, Гість

Шановні батьки!  

        Освітній процес у Краснокутському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 1 Краснокутської селищної ради Краснокутського району Харківської області здійснюється відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту» (зі змінами), Указу Президента України від 13.10.2015 № 580/2015 «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція). 

      Дошкільний навчальний заклад відповідно до статуту працює за пріоритетним напрямком - екологічне виховання. Виконуючи Закон України «Про засади державної мовної політики», заклад працює в україномовному режимі.

  • процес в ДНЗ реалізується через зміст інваріантної та варіативної складової Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція).

         Зміст інваріантної складової здійснюється за освітньою програмою для дітей віком від 2 до 7 років «Дитина» (Лист Міністерства освіти і науки України № 1/11-16163 від 09.11.2015).

         Навчання у формі занять проводиться, починаючи з третього року життя з поступовим нарощуванням їх кількості та тривалості. Тривалість занять у вікових групах, які функціонують у 2017/2018 н.р. становить:

  • перша молодша група (3-й рік життя) – 10 хвилин;
  • друга молодша група (4-й рік життя) – 15 хвилин;
  • середня група (5-й рік життя) – 20 хвилин;
  • старша група (6-й рік життя) – 25 хвилин.

         Тривалість перерв між заняттями становить не менше 10 хвилин (додаток 1 до робочого навчального плану).

         Планування освітнього процесу у ДНЗ здійснюється за режимними моментами з урахуванням блочно-тематичного принципу.

         Навантаження на дітей зменшується шляхом проведення інтегрованих занять, що реалізують завдання кількох розділів програми. За рахунок інтегрованих занять зменшена кількість занять за розкладом, крім занять з фізичного розвитку та музичного виховання. Тривалість інтегрованого заняття збільшується за рахунок зміни видів дитячої діяльності на 5-10-15 хвилин відповідно віку.

        У освітньому процесі використовуються такі форми організації діяльності дітей: інтегровані, комплексні, індивідуальні, індивідуально-групові, групові заняття. Життєдіяльність дітей наповнюється цікавим змістом упродовж кожного дня й усього вікового періоду. При цьому орієнтиром у доборі засобів розвивального, виховного, освітнього впливів на особистість є психологічний вік та її життєвий досвід.

       Варіативна складова Базового компонента у ДНЗ реалізується:

через гурткову роботу:

- гурток з англійської мови «Англійська мова для дітей дошкільного віку» (парціальна програма та методичні рекомендації за ред. І.Кулікова, Т.Шкваріна (Лист МТЗО від 28.07.2015 №14.1/12-Г-952).

        Тривалість занять гуртків становить 15-25 хвилин залежно від віку дітей.

         Відповідно до п. 25 Положення про дошкільний навчальний заклад в ДНЗ навчальний рік починається 1 вересня і закінчується 31 травня, з 1 червня по 31 серпня триває оздоровчий період.

         Для вихованців дошкільного навчального закладу проводяться канікули загальною тривалістю 115 днів: літні (90 календарних днів), осінні – з 22 жовтня до 26 жовтня (5 календарних днів), зимові – з 2 січня до 11 січня (10 календарних днів), весняні – з 2 квітня до 11 квітня (10 календарних днів).

         У період канікул в ДНЗ заняття з вихованцями не проводяться, крім фізкультурно-оздоровчої і художньо – продуктивної діяльності.

         У дошкільному навчальному закладі встановлено 5-денний навчальний тиждень з 10,5(12) годинним режимом перебування.

                Літній оздоровчий період

      Робота дошкільному закладі  в літній період має свою специфіку. Головне завдання на ці місяці - оздоровлення дітей, тому що влітку природа надає багаті можливості для розвитку, загартування і загального зміцнення організму дошкільника. В ДНЗ реалізується модель різноманітної діяльності, насиченої рухливими іграми, спостереженнями, позитивними емоційними переживаннями дітей. В закладі  вихователями проводяться спеціальні загартувальні процедури (проведення фізичних занять босоніж, коригуючі вправи після денного сну, ходіння по «стежці здоров'я», щоденні фізкультурні заняття на свіжому повітрі тощо), при загартуванні повітрям забезпечують в групах повітряно-тепловий режим, дотримуються графіків провітрювання, денний сон проводиться в умовах доступу свіжого повітря в спальні. Літнє оздоровлення передбачає  також внесення змін у режим дня дітей, а саме:

Максимальне перебування дітей на свіжому повітрі;

Відповідну вікову тривалість сну та інших видів відпочинку;

Достатню рухову активність.

 

      Особлива увага в літній період приділяється і харчуванню дітей. Збагачується раціон дітей за рахунок свіжих овочів, фруктів, зелені.   Літній період особливо сприятливий для початку загартування дитячого організму , як у повсякденному житті, так і спеціально організованому ( повітряні, сонячні ванни, водні процедури, дозований біг, ходіння босоніж тощо). Повітряні ванни приймаються при температурі повітря + 21 С до + 15 С до 30 хвилин влітку. Коли дуже тепло діти можуть бавитися весь день у самих трусиках та легеньких маєчках. Завдяки сонячним променям від під шкірою відкладається вітамін «Д», що оберігає малюків від хвороб. Діти чутливі  до різних змін. Щоб зробити непомітним для них перехід до нових умов, необхідна чітка організація всіх режимних моментів, особлива увага до кожної дитини, турбота про її хороше самопочуття, бадьорий настрій. При виконанні режиму необхідно дотримуватись постійності основ­них його моментів - годин харчування, сну, ігор, занять. Це веде до вироблення динамічного стереотипу.

     Літом продовжується систематична планомірна робота з усіх освітніх ліній, на свіжому повітрі організовуються всі види дитя­чої діяльності. Кожному з них відведено місце і час в режимі дня. Особливого значення надається грі, як формі  організації всього життя дітей. Протягом літнього дня діти потребують того, щоб їх об'єднували для колективних занять , інакше вони втомлюються і збуд­жуються. Тому заняття з  дітьми проводяться щоденно (по 1 в кожній віковій групі). Тривалість їх і час проведення передбачені режимом дня. Крім занять з колективом дітей, проводяться заняття з невелики­ми групами дітей ( індивідуальні). Повторення і закріплення знань, отриманих дітьми протягом навчального року, проводиться в повсякденному житті, в різноманітних іграх.   Окремі види роботи з дітьми такі як , наприклад,  праця і спостереження в природі, ознайомлення з оточуючим в літніх умовах стають значно різноманітнішими. Необхідно використовувати сприятливі погодні умови літа для цікавих екскурсій і прогулянок, щоб показати дітям те, що вони не можуть побачити в інші сезони - сільськогосподарську працю дорослих і ін. Свіже повітря, зелень парків, лісів і полів - все це допоможе виховати у дітей любов і бережне відношення до природи, інтерес до природних явищ. Літо надає великі можливості для формування реаліс­тичних уявлень у дітей про природу, для виховання у них допитливості, уміння спостерігати, логічно мислити.

     Значний час протягом дня відводиться на гігієнічний догляд за дітьми і роботу, пов'язану з вихованням у них гігієнічних нави­чок. Ретельний догляд за дітьми - основна умова охорони їх від захворювань. Перш за все потрібно слідкувати за чистотою рук. Дітей потрібно привчити мити руки після забруднення і після користування туалетом. Миття ніг в дошкільному закладі проводиться влітку перед обідом. Маленьким дітям миють ноги дорослі, а діти середньої і старшої групи привчаються  робити це самостійно.

        Завдання дошкільного навчального закладу  - в повній мірі використовувати, сприятливі для зміцнення здоров'я і фізичного розвитку дітей, умови  і застерегти вихованців від можливих небезпек. Ці завдання успішно вирішуються спільними зусиллями педагогічного, медичного і обслуговуючого персоналу.

 

 

Для зарахування дитини до дошкільного навчального закладу необхідно пред'явити наступні документи:

- заява батьків або осіб, які їх замінюють;

- медична довідка про стан здоров'я  дитини, з проходженням усіх спеціалістів(форма 26/о);

- медична довідка про епідеміологічне оточення;

- свідоцтво про народження (копія) ;

- довідка про щеплення;

- при наявності пільг – документи, що їх підтверджують.

Порядок оформлення медичної картки дитини (форма 26/о):

- у дошкільний  навчальний заклад оформляються всі діти, які не мають протипоказань по стану здоров'я;

- підготовка дітей здійснюється лікарем-педіатром;

- дані про профілактичні щеплення.

Вся документація повинна бути підписана лікарем.

Анимация Дети
Запрошуємо відвідати збори у формі усного журналу «Вперше до дитсадка»
  1. Презентація  «Веселка зустрічає малюків».

Вихователь-методист Столова І.Д.

  1. Інформаційна сторінка «Відкриваємо двері для батьків».

Завідувач днз Панчішна Л.І.

  1. Консультативна сторінка  «Ростимо здоровими».

Медична сестра старша Швайка Я.С.

  1. Групова сторінка «Краплинки» та  «Малючок-квітничок». Представлення вихователів та комплектація груп.

Завідувач днз Панчішна Л.І.

  1. Нова сторінка групи «А ось і відкрилася наша група».
  • Анкетування
  • Граючись навчаємо

Електронна система реєстрації батьків до дошкільних навчальних закладів Харківської області http://sadik.kh.ua/ua/